Vásárlási információk
- Általános információk
A rendelések elkészítését, összeállítását és a házhozszállítást biztosítja:
Az adatok kezelője: GRANTE Zrt.
A társaság székhelye: 2509 Esztergom-Kertváros, Dorogi út 5-7.
Cégjegyzékszáma: 11-10-001465
Adószáma: 11188056-2-11
Telefonszám: +36 (33) 512465
Email cím: etterem@grante.hu
Rendelését leadhatja telefonon az ügyfélszolgálat telefonszámain vagy a webáruházon keresztül.
A webáruház üzemeltetője:
Cégnév: Eszközbeszerzés Kft.
Székhely: 6065 Lakitelek, Szikra Tanya 195.
Web: https://eszkozbeszerzeskft.com
E-mail: info@eszkozbeszerzeskft.com
- A kosár tartalma
Megrendelni csak azon termékeket tudja, melyeket a Kosarába tesz. A Kosár tartalma bármikor módosítható, a benne lévő termékek törölhetők. A kosárban láthatja megrendelésének részleteit és értékét. - Bejelentkezés
Megrendelést regisztrációval rendelkező felhasználók és vendég látogatók is leadhatnak, így utóbbiak esetén bejelentkezni nem szükséges. - Megrendelési adatok
Ha regisztrált felhasználó, akkor a fiókjába belépve láthatja a regisztráció során megadott számlázási és szállítási adatait. A megrendelést Futárral kézbesíti az Étterem. A Megjegyzés rovatban lehetősége van egyedi igények jelzésére. - Ellenőrzés
Kérjük ellenőrizze még egyszer megrendelését. Ha mindent megfelelőnek talált, a Rendelés feladás gombra kattintva érvényesítheti a megrendelését, amelyről hamarosan visszaigazolást kap e-mailben. A termékek mellett található fotók szimbolikus jellegűek. A termékek mellett feltüntetett ár az adott termék bruttó vételára, amely az általános forgalmi adót is tartalmazza. - Megrendelés
A megrendelhető termékek jellemzői a termék adatlapján tekinthetők meg. A termékek mellett található fotók szimbolikus jellegűek. A termékek mellett feltüntetett ár az adott termék bruttó vételára, amely az általános forgalmi adót is tartalmazza. A megrendelés után automatikus visszaigazolást kap, melyben megtalálja megrendelt termékeit és általános információkat a rendelésről. A visszaigazolást követően az Étterem elkészíti megrendelését majd igény szerint halyszíni átvételt biztosít, vagy futárral kézbesíti azt. - Átvétel – Szállítási határidő – Szállítási díj
A megrendelését az Étterem a Nyitvatartási időben tudja kiszállítani. A megrendelés szállítási ideje maximum 50 perc. Kérjük azonban, hogy a szállítási időt 5-10 perc erejéig kezelje rugalmasan! Rossz időjárási viszonyok esetén a késés a forgalom miatt természetes lehet. Ennek mértéke 10-20 perc. Ennél jelentősebb késés esetén az Étterem illetve a Futár természetesen tájékoztatja Önt.
A szállítási díj a megrendelés feladásakor és a visszaigazolásban is tételesen fel van tüntetve. - Regisztráció
Amennyiben regisztrálni szeretne, azt bármikor egyszerűen végrehajthatja. A regisztrációkor megadott adatokat (Vezetéknév és Keresztnév, Telefonszám, E-mail cím, Belépési Jelszó, Szállítási cím) kizárólag csak a rendelés teljesítéséhez használjuk fel, azt bizalmasan kezeljük, harmadik félnek át nem adjuk. Az áruház semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredő téves teljesítésért. A regisztrációkor megadott személyes adatokat egy Ön által megadott e-mail címmel és jelszóval tároljuk a későbbi azonosításhoz. Az azonosítók megadásával adataihoz bármikor hozzáférhet, és módosíthatja.
Amennyiben jelszavát elfelejtené, úgy email címe megadásával, új jelszót kérhet, melyet e-mailben küld meg a rendszer automatikusan. - Regisztráció törlése
Amennyiben törölni szeretné hozzáférését, kérjük ez irányú igényét központi e-mail címünkre jelezze. - Cookie-k
A portálunkon cookie-kat ( süti) használunk a könnyebb vásárlások érdekében. Ennek segítségével tudjuk beazonosítani a Felhasználót és a látogatások alkalmával automatikusan felismerve beléptetjük. A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.
11. Fizetési lehetőségek
A vételár a feltüntetett termékek melletti ár, melyek bruttó (Áfa-t is tartalmazó) áron kerülnek feltűntetésre. A következő fizetési lehetőségek, fizetési módok közül választhat:
11.1. Készpénz
11.2. Mobil terminál
11.3. Bankkártyás fizetés Barion-nal
A Barion kényelmes, gyors, biztonságos fizetés bankkártyával vagy prepaid egyenlegről.
Mit jelent a Barion™?
A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyája számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.
Fizetéshez használhatja
-
- Mastercard vagy Maestro bankkártyáját
- Visa vagy Electron bankkártyáját
- Amex bankkártyáját
Ha nincsen bankkártyája, fizetéshez használhatja, az előre feltöltött Barion egyenleget, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel lehet feltölteni.
Ingyenes
A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen felára. A regisztráció és a Barion mobil alkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes. Nincs havi díj sem.
A Barion egyenlegkezelés is ingyenes, nincs belépési vagy havi díj. Az egyenleg feltöltésének és visszaváltásának vannak szerény díjai, de a banki átutalással történő feltöltés ingyenes.
Barion alkalmazás
A Barion alkalmazásokkal követheti vásárlásait, Barion egyenleget is itt kezelheti, illetve pénzt küldhet vagy fogadhat.
Első a biztonság
A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 256 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizze, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adja meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót. A böngésző zöld színnel jelzi, ha a fizetés biztonságos, és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja.
A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.
További információ és ingyenes regisztráció a Barion oldalán: www.barion.com
12.Megrendelés lemondása
A megrendelést nem áll módjában lemondani. Ennek oka abban kereshető, hogy a rendelés leadása után az Étterem azonnal elkezdi összeállítani és elkészíteni a rendelést. A rendelés személyre szabott.
Az Étterem fenntartja magának a jogot, hogy indokolt esetben elálljon a rendelés teljesítésétől (pl áramszünet, vagy egyéb szélsőséges időjárási viszonyok esetén). Ilyen esetben természetesen az Étterem értesíti Önt.
Az Étterem által visszamondott rendelés és nem teljesített rendelés esetén amennyiben Ön már fizetett, úgy – a részletek tisztázása után – az Étterem az Ön által kifizetett összeget teljes mértékben visszatéríti, így Önt semmilyen esetben nem érheti kár.
FONTOS! Az áruházon keresztül leadott rendelés esetén, legyen elérhető a megadott telefonszámon, e-mail címen, szállítási címen.
Vitás esetekben a Ptk. szabályozásai mérvadóak.
13. Reklamáció kezelés
Minden bankkártyával fizetett rendelésnél kérjük, hogy a reklamációt írásban küldje el az áruház e-mail címére. A reklamációk kezelésére a rendelés leadásától számított 3 munkanapon belül van lehetősége. A reklamáció tartalma minden esetben 3 munkanapon belül kivizsgálásra kerül, és amennyiben a vásárló panasza valós, úgy a vásárlót kártalanítják – szükség esetén a teljes vételárat kártyájára jóváírják.
Az írásban leadott reklamációval kapcsolatosan nyitvatartási időben telefonon is tud érdeklődni.
14. Adatvédelem
A regisztrációhoz szükséges néhány személyes adat megadása is. Csak olyan információkat kérünk Öntől a regisztráció folyamán, amelyek feltétlenül fontosak ahhoz, hogy küldeménye célba érjen. Telefonszámára azért van szükségünk, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket is tisztázhassuk Önnel. Kérjük, ennek érdekében pontosan adja meg a kért adatokat!
A megadott adatokat az adatvédelmi törvénynek megfelelően bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át, és azokat csak saját céljainkra használjuk fel.
Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.
15. Panaszával fordulhat
Amennyiben a fogyasztóvédelmi jogok és jogszabályok betartásával bármilyen problémája van, az alábbi szervezetekhez fordulhat:
– Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség Panaszirodája: 1088 Budapest József krt. 6
– Megyei Fogyasztóvédelmi Felügyelőségek a megyeszékhelyeken
– Békéltető Testületek megyénként a megyei Kereskedelmi és Iparkamarák mellett
– Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület: 1055. Balaton u. 27
– Egyes településeken működő civil fogyasztóvédelmi szervezetek
– A települési önkormányzatok jegyzői
A vásárló a webáruházon történő megrendelés elküldésével kijelenti, hogy jelen Vásárlási Információk feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.